må. em.

Förstår varför jag är duktig i skolan och gör allt när man ska. Det blir så jobbigt sedan med rester (har jag hört av 99% av min klass)(bra klassen!) Dessutom får man ledigt när de andra gör klart sina rester. I morgon slipper jag två lektioner på grund av det. YEYY!! På onsdag får jag sovmorgon (fast det får alla i EngC).

Imorgon ska jag till SKELLEFTEÅ och se SKELLEFTEÅ AIK spela mot Färjestad. Om allt går vägen har jag min SAIK-tröja på mig på skolan på onsdag. NAJS!!

Förresten, ett hett tips, gå inte runt på natten i minusgrader i kjol. Det blir kallt och du kan få ont i halsen och hosta. INTE najs. 

Ha så gott!

Malin: vem har sagt att han inte kan vara VB en annan vecka bara för att Cillian blev det i veckan? 

Maaline
2010-03-29 @ 17:32:59
URL: http://mkbe.blogg.se/

Jag har också ont i halsen. Klumpen jag hade, har som förflyttat sig åt andra sidan. Är lite hes, men det känns inte som en seriös förkylning.



Santsant, men det lät på dig att han skulle bli veckans!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0