Helgen!

Seriöst, har börjat glömma bort vad jag gjort. I fredags tror jag att jag åt ute, just ja på veganstället..
Igår var jag också nere på stan och åt lunch ute, på mitt favvoställe Café Romeo. En burrito blev det. Gott. På kvällen cyklade jag och såg handboll. I min enfald trodde jag att det skulle vara som Ingelheims herrar div. 5, att en bara går dit och det kostar kanske 3euro att gå in. Här var det som Skellefteå Kraft Arena, alltså en riktigt arena och inte en idrottshall. Som tur var fick jag en gratisbiljett av en tjej som stod bakom mig i kön och anade min förvirring. Kanske var det för att det var Champions League mellan Krim Mercator och Thüringer HC som gjorde att standarden var lite högre?
 
På kvällen drack jag ett glas vin med min rumskompis och hade trevligt.
 
Idag åt jag frukost, cyklade till Museeum of Contemporary history här i Ljubljana och såg en ganska bra utställning, en del var på tyska och var om Anne Frank. Läskigt att vissa saker känns igen från idag, som var från Andra världskriget....
 
 
Drack kaffe på Backwerk. Bokade hostel till Wien (alltid en jävla pärs) och ikväll ska jag nog söka jobb!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0