Meningslöst inlägg om ingenting

Jag sprang idag för första gången sedan min första vecka här. Det kändes bra, jag sprang ca. 6km enligt google maps, men det kändes som 1 km. Jag har dock blivit så jävla stel, jag behöver yoga. Jag har för övrigt redan börjat boka in pass på IKSU. Längtar efter träningsvärk, rutiner och inget socker.
 
Idag var jag ledig från praktiken, har sista dagen imorgon. På torsdag ska jag till Piran och på fredag Zagreb (som inte har euro???), lördag vet jag inte vad jag ska göra. På söndag åker jag hem.
 
Insåg just att jag har två år i rad valt att vara borta från Sverige på semmeldagen, måste börja planera bättre. Förra året gjorde jag i alla fall semlor.
 
Gammal webcambild på mig.
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0