Piran och Zagreb

I torsdags var jag i Piran, vid adriatiska havet, mellan Italien och Kroatien.
Det var en liten stad, men väldigt fin. Jag fikade och åt. Satt i solen och så vidare.
De ringde från ett jobb när jag var där. Beslutsångest deluxe!
 PIran. I februari!!!! 
 
Jag när det visar sig att jag har på självportätt på kameran: 
 
 
Igår åkte jag till Zagreb, det var väl coolt att ha varit där men egentligen inget speciellt. FIck min första stämpel i mitt pass dock, det är alltid något. 
 
 
Så, tack Ljubljana för att du redan nu gett mig möjlighet att utöka min länder-jag-sett-lista med tre stycken. Än är det bara februari dessutom! 
 
Idag ska jag packa, gå till stan, köpa något, ta ut pengar, äta en megagod vegansk falafelwrap, lämna tillbaka Urabanakortet och vad mer? Vänta tills imorgon? 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0