2014

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, bodde ihop med någon, utomlands. Vandrade.

Hur har ditt 2014 varit? Började bra, blev ett nedåtfall, känns som det gick uppåt i slutet av året.

Blev du kär i år? Nej.

Vilket datum från 2014 kommer du aldrig glömma? 3/2 - flyttade till Tyskland, 16/5 - åkte till Göteborg, 3/6 - Vättern, 24/8 - blev dumpad

Vad är din största framgång 2014?  Fick VG på tre kurser, det är väl alltid nått. Skrev ihop en C-uppsats också.

 Bästa köpet? Fjällrävenryggsäcken, datorn, jacka

Vad spenderade du mest pengar på? Datorn tror jag.

Gjorde någonting dig riktigt glad?   Vettefan

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014? Ich steh' auf Frau'n, Ich schwöre - KIZ. Händerna mot himlen - Petra Marklund  

 

Vem har du umgåtts med mest? Mig själv, sad but true

Har du haft ett förhållande under 2014? Ja.

Vart reste du under 2014? Tyskland. Oslo.

Är det något du saknar år 2014 och vill ha 2015? Bättre självkänsla och kunna fokusera på mig själv och vad jag mår bäst av.

Vad gjorde du på din födelsedag? Jag minns inte ens? Födelsedagar är inte så viktiga längre. Tror Petra kom och fikade.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja, att känna hur jag själv mår.

Vem saknade du? Typ en

De bästa nya människorna du träffade? Min nya klass!

Vad vill du säga till dig själv inför 2015? Tänk på dig själv och stressa inte ihjäl dig på jobbet.

 
 
 
 
 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0