23/1

Nu så, idag fredag.
 
Jag började 9.30, fick vänta 45 min. typ på min handledare. Sen åkte vi iväg, fick ta blodtryck och la om ett sår. Kommer nog ha MRSA när jag kommer tillbaka, men vafan #yolo. Vi har kommit lite längre gällandes smittskydd i Sverige.
Kollade runt på jobb när jag kom hem, vet inte hur jag vill göra i sommar. Lutar mot att stanna i Umeå eller ja, Västerbotten i alla fall, över sommaren. Jobbigt att tänka på framtiden.
 
Satt och degade runt på det tills typ fyra då jag gick mot centrum, gick runt på HM, köpte ett par übersköna byxor men de är überfula. Jaja. Åt på en restaurang och sedan gick jag på ett fik och tog en kaffe + kaka. Kommer rulla fram i den här takten. Jaja.
 
Sedan gick jag hem och här sitter jag. Vill duscha och ta av mig sminket men orkar typ inte.
 
Jag har inga bilder pga att jag tar bara bilder på mig själv.
 
Tar en bild på Smulan istället. Vila i frid.  
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0