28/1

Träffade två bebisar igår, en sexmånaders och en fyraveckors. Sexmånadersbebisen var übersöt och hans föräldrar kunde riktigt bra engelska så vi pratade engelska. Kul! Fyraveckorsbebisen skrek hela tiden, det var inte lika kul.
 
Idag var vi också på två besök, två kvinnor. En har inga tår.
 
Jag har börjat ge upp hoppet om min mobil, de har inte hört av sig än. Jag blir lite ledsen, men ska gå dit idag och höra vad problemet är. De sa att den skulle vara klar igår. Jaja. Önskade att det hade hänt i Sverige istället för här.  
Ska även träffa en barnmorskestudent och äta middag.
Reflektion, här äter man lunch på kvällen? Min rumskompis säger att hon ska gå till sina föräldrar och äta lunch, och jag typ ehhh. klockan är 18.
 
Sen har jag skrivit CV och personligt brev, hoppas att ha kunnat sökt jobb innan helgen.
 
Just nu:
 
 
 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0