Dag 4, 21/1

Började klockan tio, satt och väntade en stund på min handledare. Sedan åkte vi iväg till ett shoppingcenter här för min handledares dotter skulle fyllde år och ville ha näsan piercad i födelsedagspresent. Gick till en Asia Food Supermarket och där var det tydligen två som min handledare haft när frun var gravid så vi stod där och pratade ganska länge. Åkte till en boende som fick medicin utskrivet, sen åkte vi till en som skulle få ett sår omlagt, drack kaffe och sedan åkte vi hem. Värd dag.
 
Chillade ett tag hemma, cyklade ner till centrum och tog en fika där. Gick runt en sväng. Varför bor jag i ett land där inte Müller finns?? Typ bästa affären, allt finns.
 
Åkte hem, tog en dusch, åt middag. Började skriva mitt CV och har skickat in det till Vårdförbundet så ska de granska det.
 
En granne ringde på här och berättade att han fick vatten i hans badrum, kan se ett samband mellan min dusch och hans vattenbekymmer..
 
Började även plugga inför NKSE lite smått.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0