Lördag

JAHOPP! Jag vaknade ganska tidigt men eftersom hon jag bor med sover i vardagsrummet och jag i hennes sovrum (hennes idé) och hon låg och sov så vågade jag inte gå och äta frukost förrän vid halv elva och då smög jag jävligt bra, för hon sov fortfarande. For sedan ut och sprang, bara asfalt men bra träning inför Women's run Frankfurt tänker jag. Duschade, bla bla bla, gick till centrum, köpte handskar (tappat bort två  par sedan nyår), fikade och handlade. Gick hem, pluggade. Såg Fosterland.
Jag kommer i alla fall ha lärt mig att umgås med mig själv här, det kan jag tro. Känner ingen typ, men vill inte sitta inne hela dagarna heller. Och jag är inte så peppad på att gå ut och dansa själv heller, GÖR folk det?? Alltså, gå till en bar, sitter och dricker där själv? Tills någon börjar prata med en eller vad? Vet inte om jag skulle göra det. Fast köpte en flaska vin idag, men tror inte jag ska dricka den ikväll, kanske imorgon till middagen. Kanske inte hela flaskan heller.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0