Måndag

Igår var jag på en turistrunda, runt Ljubljana. Såg bland annat slottet, väldigt fin vy. Ska nog åka till Bled någon helg för att se Alperna bättre och ett fint slott. Åt en snickerspannkaka, viktigt att komma ihåg.
 
Idag började jag 9.30 med en ny handledare för den andra var tvungen att plugga till något test. Den nya är bra på engelska och förklarar väldigt bra vad hon gör och hur det fungerar. Fick träffa en nyfödd bebis också och väga den. Gulligt
 
Sen igår kväll fuckade min mobil ihop sig, startade om sig hela tiden. Såg att batteriet var svullet, åkte idag och köpte ett nytt batteri. Fungerade ändå inte, så lämnade in den för lagning. Hooooppas att den fungerar efter, jag vet inte annars vad jag gör.
 
 
Mamma <3
2015-01-29 @ 14:35:37

Alla hatar dig

Albin
2015-01-29 @ 14:35:54

Alla hatar dig




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0