Tors och fre.

Igår torsdag, vi åkte till ett par som bott i Sverige två år. Det var kul!  Jag minns knappt vad vi gjorde sen, förutom att jag fick aprikossylt av min handledare och att hon bjöd på kaffe. Plus ringde till telefonkillarna och undrade vad de höll på med.
 
På kvällen gick jag in till stan och träffade Ida och Ervin. Ida är svensk och Ervin är slovensk, Ida kommer från Umeå, hennes mamma är lektor på institutionen för omvårdnad, Ervin gjorde praktik förra termin i Umeå. Vi drack öl för 1 euro/st
 
Idag åkte vi och träffade ett trevligt par, fick också se de två bebisarna igen. Den som var en vecka och den som var fyra veckor. Söta! Ryckte i livmodern alltså.
 
Sen åkte jag hem, gick till Mobihouse och där var min telefon redo! Den hade tydligen blivit klar igår, men han hade inte ringt....?? Jaja. Sen bestämde jag och Malin oss för att åka till Wien nästa vecka, så ska köpa biljetter imorgon. Åt världens godast falafelwrap på ett veganställe. Mums!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0